utomjording

Köpte en jacka idag. Mötte upp Fred, Agnes och Tova efter att Emma åkt hem. Alla vi sov hos mamma men på morgonen åkte de 3 till donken och sen till stan. Asså jag vet inte om jag vill ha den där jackan, är inte riktigt säker för annars va det fett onödigt att köpa den liksom.

Fredrika hade namnsdag igår så vi firade idag med tårta och bullar. Asså ibland är Fredrika verkligen dum, mamma frågar henne om hon önskar sig nåt i present å hon ba nej. Vem fan säger nej till en present?


SHIT KOLLA DEN HÄR BILDEN! FREDRIKA GICK TYP I 2AN ELLER 1AN, EN NUNNA-UNGE HAHHAHAHA :-D
fatta hur död jag är när hon ser det här




Kommentarer
Postat av: äni

haha nu har jag hunnit ta bilden ;p

2009-09-20 @ 23:46:31
Postat av: fräz

shit vart hittade du dendär gamla godingen???

2009-09-21 @ 09:08:51
Postat av: gynther

shiiiiiiiiiiit vad jag har garvat

haha fyfan va dålig du är på att låta som att du inte bryr dig om bilden frenius!

2009-09-23 @ 11:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0