solen skiner

Yeyeye, sitter här med Emmi hemma hos mig. Hon har den ena datorn och jag den andra fast vi sitter 1 dm från varandra haha.
Vi har hunnit vara i Skärholmen idag. Kollade kläder och lite sånt aaaas najs! Hon sov ju här idag så vi hann iväg ganska tidigt. Hittade faktiskt en fin tröja men köpte den inte, kanske gör det en annan dag :-)

Blir för tillfället mobbad för mina blogginlägg av Emma och Fredi, hfjdsssssshfjdkshfjkds dom kan ta sig


Fyfan vad sugen jag är på en kanellängd, en helt egen bullängd ska jag nog gå iväg o köpa hahah, INGEN ska få smaka.


Vintern, har sockor på mig men Emma har vantar på sina fötter ... HAHAHHAHA


R


Kommentarer
Postat av: GYNTHER

hahahahahhahaha lite efter att kommentera nu men de tog mej typ as lång tid att komma på va din blogg hette ju,

åh juste kom och tänka på de, de där me sockorna haha de va samma kväll som filiiip & maaaaarvin <3333333333333333333333333333333

2009-09-23 @ 11:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0