Livet leker

Asså schnajel va dålig jag är på uppdatering men ska nog börja blogga på riktigt nu! :-D
Har slutat, weeei, klockan kvart över ett eller nåt. Skulle ha slutat 4 men ingen NO och så snackade vi oss till att slippa bild. Försöker göra lite läxor och ska nu ut med monstret om en stund hah

Har på senaste tiden fått lite paket hem till mig, har ju inte uppdaterat så det va nån vecka sen vissa kom, o om ni undrar så är ingen av bilderna redigerade utom övertäckt adress!


Det här kom igår, tyvärr taget med min webb så as dålig


Asså vafan har hänt med min bruna sommarfärg? De här paketen fick jag för 2 veckor sen och inte fan är jag så här brun nu, Snacka om att man inte vet vad man har förens man förlorat det.. HAHAH filosofiskt ! fast okej ska inte överskatta det bruna för det va ändå inte så värst brunt


Samma paket men en lite bättre bild , inte lika suddig


Fick för ca en vecka sen

Ciao, R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0